søndag 24. oktober 2010

Noen bukser

Endelig noe å publiserer her på bloggen min. I stedet for å sy en og en bukse har jeg denne gangen sydd flere i slengen. 3 stk ble ferdige i dag og 2 til er snart ferdige. Jeg vet ikke helt om disse skal brukes selv eller om de skal gis bort, jeg hadde så mye stoff at jeg bare måtte sy opp litt.

Bukse nr 1
Type: Knytebukse som jeg liker så utrolig godt
Stoff: Babycord og bomull fra Textart, Ribb fra S&S
Str: 98
Bukse nr 2
Type: Svinsebukse, som er en vid modell med med god ribb oppe og nede slik at den sitter bra.
Stoff: Babycord og applikasjoner i bomull fra Textart, Ribb far Sydilla.no
Str: 68
Bukse nr 3
Type: Svinsebukse
Stoff: Babycord fra Textart, velour i applikasjon og ribb fra S&S
Str: 68


Da gjenstår bare å ønske alle en god ny uke som starter i morgen!

Tusen takk for hyggelige kommentarer, det setter jeg stor pris på!

post signature

2 kommentarer:

  1. Du æ goe å få dæ te Christine :) Vanvittigt møje fint du he lagt :)

    SvarSlett
  2. Det er rene fabrikken hjemme ho deg!
    Jeg har også blitt spurt om å sy barneklær til Skulehuset. Skal til Stoff og Stil på lørdag. Får se om det havner barnestoff i handlekurven da.
    -Men da må nissen love at jeg skal få 4 timer ekstra i døgnet! Jeg har ønsket meg det hvert år, men har ikke fått det enda...

    Kos deg videre med nål og tråd!
    Klem Marit

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!