søndag 30. januar 2011

Jeg er stoff-avhengig

Ja jeg innrømmer det, jeg er blitt avhengig av stoff. Og selv om jeg har en del stoff nå så stopper det meg ikke i å kjøpe nytt. Her kommer et bilde av nesten alt jeg har.
Jeg liker veldig godt å ha orden og system i ting, derfor er stoffene sortert etter type og lagt etter farge. Oppi skuffene har jeg litt garn og bak døra skjuler det seg en brio togbane. Ser ikke frem til den dagen gutta har revet ut alt og det ligger strødd på gulvet, men er redd det kan skje ja.

Ønsker alle en flott ny uke!
post signature

4 kommentarer:

  1. Ja du er god med system og slikt. Lurer på hvem du har arvet det av....???

    Godt det er slikt et stoff du er avhengig av....

    Kjempefin kjole og sparkebukse !!

    SvarSlett
  2. Så mye fint du lager!! :)
    Ida (jensine)

    SvarSlett
  3. Så mye fint stoff! Og så flink du er å ha det ryddig i åpne hyller. Jeg må ha lukkede skap....eh kremt

    SvarSlett
  4. Tror ikke jeg skal ta bilder av mine skap ;) Men det ser herlig ut å være ryddig og systematisk!

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!