torsdag 13. januar 2011

Kosedress til min sønn

Jeg var veldig spent nå når jeg skulle sy min første kosedress. Hadde ikke mønster på den slik jeg ville ha den så det ble litt endringer på et annet. Er ikke helt fornøyd fordi den ble noe smal, men sønnen min er smal så for hans del gjorde det ikke noe. Den ble klippet for en stund siden men ikke sydd før i dag. Eieren var så fornøyd at han måtte ta den i bruk før den var helt ferdig.
Stoff: Fleece fra Cetho design, ribb fra S&S
Str: 98/104







post signature

2 kommentarer:

  1. Så stilig, og med John Deere mønster! Det må jo være midt i blinken for han som skal ha den

    SvarSlett
  2. Så mange flotte klær du syr! Så lenge jeg ikke syr, får jeg heller ikke brukt noen av de stoffene jeg har...får vel håpe lysten kommer snikende. :)

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!