torsdag 3. mars 2011

Nytt søskensett til gutta mine!

Dette herlige frotte stoffet kjøpte jeg 1 meter av og det rakk akkurat til denne heldrakten og genseren. Stoffet er faktisk 180 cm bredt. Siden storebror er svært opptatt av traktorer var dette midt i blinken for han. I kveld var jeg innom hos Flittige Fruer, de har og sydd noen vester og bukser i dette stoffet. Stoffet i buksa heter Easy Cotton og skal være et svært slitesterkt bomullstoff. Umiddelbart så virker det veldig stødig og bra. Gleder meg til å se etter noen runder i vaskmaskinen og litt røff guttebruk.
Genser
Stoff: Frotte fra Textart/Metsola
Str: 98/104
Svinsebukse:
Stoff: Easy Cotton fra sydilla.no, stripete ribb fra Skipper stoffer og litt ribb fra S&S
Str: 98/104
Heldress:
Stoff: Frotte fra Textart/Metsola
Str: 86





Ønsker alle en flott helg etter arbeidsdagen i morgen!


post signature

4 kommentarer:

  1. Så mye skjønt du syr! :) Jeg er også fan av dette traktorstoffet. Knalltøft! :)

    Mari

    SvarSlett
  2. Nydelig stoff. Er på leting etter traktorstoff, og dette var midt i blinken. Men ser ikke ut til at de har dette stoffet hos textart lenger.. :( Lenge siden du kjøpte det?

    SvarSlett
  3. Hei Mari.

    Jeg kjøpte det hos textart helt i slutten av januar i år. Og det er ikke lenge siden jeg så at det forsvant fra nettsiden hennes. Du kan jo sende en mail og høre om hun kommer til å få det inn igjen. Jeg er veldig fornøyd med det stoffet! :)

    SvarSlett
  4. Det skal jeg jammen gjøre! :)

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!