onsdag 1. februar 2012

Gave til 2 årsdag

Dette settet er blitt gitt bort i 2 årsdag, derfor måtte jeg vente med å publisere det her på bloggen. Er sydd i myk og deilig bambus fra Myllymuksut, den er bare fantastisk.
Genser:
Str: 92
Stoff: bambus interlock fra Myllymuksut og ribb fra Stoff&Stil
Bukse:
Str: 92
Stoff: Bambus frotte fra Myllymuksut og ribb fra Skipper Stoffer




Hele settet:




Jeg er ferdig med en til bukse men så er vurderingen om jeg skal lage med genser eller body. Noen som har noen meninger? Settet er i str 74. Er det da greiest med genser eller body?
Jeg heller mest mot genser for å slippe kantingen på bodyen som jeg ikke er trygg på.

Ha en flott onsdagskveld.


post signature

3 kommentarer:

  1. Du verden så flott sett! Jammen er virkelig flott gave!

    SvarSlett
  2. KJempefint sett altså. Det er jo en råflott gave å gi da! Snill du!

    SvarSlett
  3. Body er mest praktisk i den alderen!

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!