tirsdag 31. juli 2012

Litt sent ute kanskje...

Jeg har laget nye puter til sofaen vår i stuen, men jeg er litt sent ute med stoffene som jeg har brukt. Disse er vel tenkt til å ta frem når det blir vår ikke når det går mot høst. Men det får bare være, jeg var lei de putene vi hadde. Nå er de gamle trekkene vasket og klar til å ta frem igjen ved en annen anledning. Puter er lette å sy så det ble 8 stk i denne omgangen. Dere skal få se 6 av dem i dag så får to vente til neste innlegg. Må jo prøve å fordele litt det jeg syr siden det ikke er hele tiden det kommer noe nytt. :)
Puter
Stoff: Alle fra vårens stoffer fra Stoff og Stil.
Str: 50x50
Baksiden:
Det er altså to og to like puter, eller den ene med fugler er lik både foran og bak.

Ønsker dere en fortsatt fin kveld.




post signature

1 kommentar:

  1. Hei på deg;)
    Å putene dine var til å bli glad av;)
    Godt med litt farger;)
    Veldig kjekt å fordele litt av det som sys på flere innlegg;) Hender jeg gjør det selv.
    God onsdag til deg;)

    Ferieklem fra Ann-M.

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!