torsdag 18. oktober 2012

Kjole som ikke ble bursdagsgave

Vi har blitt invitert i en bursdag om ikke så lenge, og jeg ville lage en kjole som ikke var rosa eller lilla. Etter en titt i stoffene mine matchet jeg turkis fleece og soppestoffet. Mitt store forbilde innen applikering er denne bloggen: RuttuNuttu , jeg har så lyst til å lære og applikere som henne for hun er rå. Med godt mot startet jeg på applikeringen på denne kjolen men det ble jo selvfølgelig ikke som jeg håpet. Det er vel bare å brette opp armene å prøve igjen og igjen og igjen.
Kjole
Str: 98
Stoff: fleece fra Stoff&Stil, soppe interlock fra Cetho, ribb fra Skipperstoffer.




Tilbake til bursdagsgaven som det skulle bli, når kjolen ble ferdig passet den i mitt hode ikke til bursdagsbarnet så jeg måtte lage en til, den kommer i neste innlegg.

Ha en flott kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!