onsdag 28. august 2013

Barselgave

Jeg fikk plutselig litt hastverk med å lage dette barselsettet som jeg har tenkt på i lang tid men som bare ikke har blitt fordi jeg ikke har fått anledning til å møte mottakeren. Men nå fikk jeg en anledning til det så da måtte jeg bare hive meg rundt og få det ferdig. Jeg hadde mest lyst til å sy en body men da hadde jeg hatt behov for litt mer tid til å bli venn med covermaskinen min. Det ble derfor en genser og en bukse til den lille jenta. Så har jeg fått nye merkelapper som jeg bruker for første gang, og de passet veldig fint i fargene til dette settet.

Genser:
Stoff: Ooga booga i interlock, ribb fra Sydilla.
Str: 74/80

Bukse:
Stoff: bambus fra Myllymuksut, interlock i lommene og ribb fra Sydilla
Str: 74/80






Ha en fin onsdagskveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!