fredag 20. desember 2013

Nisseklær til nissefesten i barnehagen

Vi hadde bare et sett med nisseklær og med to barn som skal på nissefest så funket det dårlig. Jeg gikk derfor opp i stoffhylla mi og så om det kunne være noe stoff der som passet. Og visst fant jeg det, ikke noen overraskelse egentlig med tanke på mengden stoff som er der. Men likevel heldig at det jeg faktisk var på jakt etter var der. Dermed kunne jeg sy et sett til eldste mann og.

Jakke:
Str: 116/122
Stoff: Strech chenille og ribb fra Stoff og Stil
Mønster: Samme som den første ullgenseren med hette bare jeg gjorde den om til en jakke.


Bukse:
Str: 116/122
Stoff: Strech chenille og ribb fra Stoff og Stil
Mønster: Svinsebukse Ala InaPina v2


Til slutt et bilde av de to fine nissene som skulle på nissefest i barnehagen:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!