mandag 31. mars 2014

Genser med monstertruck

Når minstemann arver masse klær fra størstemann så må han få noen nye, for det begynte å bli tomt i skuffen hans med barnehageklær. Han hadde en svart fleecebukse liggende som manglet genser, så da ble det monstertruckstoffet som passet best.Det var på tide å prøve ut covermaskinen min igjen, og den samarbeidet glimrende i dag. Jeg klippet opp 32 mm remser, eller skar opp er vel rettere siden jeg brukte rullekniven. Så har hun kurslederen jeg var hos for ikke så lenge siden laget en liten jukselapp som er stikket inn i kantbåndsapparatet slik at det bretter 3 ganger og ikke 4. Med 3 ganger blir det ikke så tykt og veldig fint. Da gikk det som en lek selv med Stoff&Stil tråd.

Genser:
Mønster: fra Heilt Spesiell og Jubel boka
Str: 122
Stoff: Monstertruck interlock fra sydilla.no og ribb fra Lisi Design.



Jeg har klippet opp til et til sett til størstemann, neste ledige kveld skal jeg begynne å sy det sammen.

En strålende dag til dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!