tirsdag 31. mai 2011

Mens vi venter på sommeren...

To t-skjorte til størstegutten min. Synes dette var de var så friske og fine i fargen disse stoffene. Er første gang jeg prøver meg på t-skjorter og det gikk lekende lett, heldigvis!
T-skjorte med verktøy:
Str: 98/104
Stoff:: Jersey fra Tiljamiid.com. Som er produsert av Znok og designet av Johanna Alhard. Og Hilcoribb fra Sydilla.no
T-Skjorte med jungel og dinosaurer:
Str: 98/104
Stoff: Jersey fra Tiljamiid.com. Som også er produsert av Snok og designet av Johanna Alhard. Her med ribb fra S&S.



Utrolig så flink hun Johanna Alhard er til å tegne og designe stoffer. Hun har designet veldig mange forskjellige stoffer. Tenk å vært så kreativ. Kan jo reklamere litt for bloggen hennes som finnes her Johanna Ahlard

Hejdå!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!