torsdag 28. juli 2011

Kjole til meg selv.

Forrige kjolen jeg laget passet ikke min figur perfekt, men nå har jeg gjort om litt på mønsteret og jeg ble litt mer fornøyd med resultatet. Grønt er en farge jeg ikke er flink til å bruk utenom en jakke jeg har. Så derfor tenkte jeg at nå var det på tide med litt grønt i garderoben.
Singoallakjole - voksen:
Stoff: Lys Chambrey og ribb fra S&S, bomull fra Textart. Båndet nederst tror jeg er fra S&S.

Neste ut er to pannebånd til to tøffe gutter.

post signature

4 kommentarer:

  1. Den ble kjempefin :D
    Tusen takk for kommentar inne hos meg.
    Har ikke vært inne her før. Så mye fint du syr :D Legger meg til som følger!

    SvarSlett
  2. For en fin kjole, du e så flinke!!:):)

    SvarSlett
  3. Heisann. så koselig du hadde vært innom bloggen vår og ville bli følger. veldig kjekt:)

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!