tirsdag 19. juli 2011

Shorts på bestilling

Ja denne ble nemlig bestilt av den eldste gutten min. Han kom i dag og sa han måtte ha en shorts, så fikk han være med å plukke ut stoff og skulle helst hatt den ferdig der og da. Jeg tegnet først mønster og så sydde sammen og den ble ganske kjapt ferdig. Med kjapt her i huset så mener jeg ca 2 timer. Gleder meg til han skal prøve den på i morgen, da får jeg dommen fra bestilleren.
Shorts:
Stoff: Bomull med biler fra Textart.no, ribb fra Skipperstoffer.dk og litt bomullslerret inni lommene fra S&S.
Str: 98
Mønster: Eget med diverse inspirasjon
Et nærbilde av lommene som ikke viser så godt.


Om en dag eller to kommer en ny body som er ferdig.

So long!
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!