fredag 2. september 2011

Sett til storebror

Storebror er for tiden opptatt av sjørøvere og pirater, hva er vel mer passende da enn dette stoffet? Jeg har hatt det liggende lenge og ventet på den riktige anledningen til å bruke det. Det har allerede vært på i barnehagen i dag.
Genser:
Stoff: Pirater i jersey fra Cetho, sort jersey er jeg usikker på hvor er fra og ribb fra Stoff og Stil
Str: 104, smal modell

Bukse:
Stoff: Svart velour og lime ribb fra Stoff og Stil
Str: 104/110 men avkortet




Ønsker alle en riktig god helg!


post signature

3 kommentarer:

  1. Hei
    Så flink du er. Klær har jeg aldri fått til å sy men det er nok for jeg er så vant med å sy klær i veldig små ( tilda størrelser) størrelser og det rett og slett bare blir veldig overveldende når jeg skal sy vanlige størrelser. Gleder meg til å treffe deg i november :)

    SvarSlett
  2. Hei

    Det var et veldig tøft sett, du er flinke ! mor

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!