onsdag 2. november 2011

Bambusinterlock sett


I fjor vinter tålte ikke lillebror å ha ull innerst på kroppen. Han fikk masse utslett av det. Derfor kuttet vi det helt ut og har ikke prøvd på ull på vel 9 måneder. Jeg tenkte derfor at han måtte få seg et bambussett til å ha innerst på kroppen sin denne vinteren. Men rett etter jeg ble ferdig med dette settet prøvde jeg med ull innerst bare for å se. Og han gikk med det 4 dager i strekk uten å få den minste antydning til rødhet, så jeg lurer på om han kanskje tåler det nå. Uansett kan han bruke dette settet og, men jeg liker ull best.
Genser og stilongs:
Str: 86/92
Stoff: Bambusinterlock fra Myllymuksut.fi, ribb fra S&S.


Ønsker alle en strålende dag!

post signature

3 kommentarer:

  1. Så søtt sett. Storebror fikk også utslett av ull, men det også gikk over. Har ikke hatt det siden.

    SvarSlett
  2. Nydelig sett ♥ Ull kan være litt vanskelig å bruke om man har litt tørr/atopisk hud, men fint om han tåler det igjen nå. Ha en flott helg, og tusen takk for visiten♥

    SvarSlett
  3. Kjempefine sett! Bambus er bare herlig:) Og så ar trykkene fra Myllymuksut så artige!

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!