søndag 18. desember 2011

2 Julesokker

Jeg skal ikke ha æren for broderingen på disse julesokkene til gutta mine. Det er det svigermor som har gjort, og jeg bøyer meg i støvet for arbeidet hun har gjort. Jeg har bare sydd dem til sokker, og de lå en stund fordi jeg har virkelig hatt sytørke i det siste. Men nå måtte jeg bare ta meg sammen og få dem ferdige til jul. Stoffet ble kjøpt på onsdag, vasket på fredag og jeg tok en sokk lørdagkveld og en i kveld. Første gikk det natulig nok lenger tid på så i kveld gikk det mye lettere. På den store hvite stripen står det naturligvis navnene til gutta, jeg tok det bort siden vi er på internett. Men når jeg tenker meg om er det vel bare kjente som leser denne bloggen likevel.

Julesokker:
Stoff: Bomull fra Lisi Design på Jærhagen Klepp.


Ønsker alle en veldig god uke, håper det blir en koselig uke uten julestress!

post signature

1 kommentar:

  1. Fine julestrømper. Håper sylysten din kommer seg. Min er ikke-eksisterende slik som bloggelysten. Hehe

    Takk for fin kommentar. Og ha en strålende dag videre.

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!