fredag 9. mars 2012

Genser i velour

Største gutten min har tidligere fått ett sett med genser og bukse, nå var genseren blitt for liten så da måtte ny lages. Jeg er veldig opptatt av at guttene min skal ha sett i klær. Hvis jeg får bare en genser eller en bukse må jeg se om jeg har noe som passer hvis ikke må jeg lage eller kjøpe nytt. Sånn er det bare.
Genser:
Str: 104/110
Stoff: Oogabooga fra Cetho tror jeg og ribb fra Skipper stoffer. Har hatt det liggende lenge
Den skal passe til denne buksen:

Neste ut er en kjole som skal gis bort i 3-årsdag i morgen.

post signature

3 kommentarer:

  1. Det var et kjempefint sett! Artig med den stripete ribben! Hvor har du kjøpt den?

    SvarSlett
  2. Takk! Nå har jeg oppdatert innlegget med hvor jeg har kjøpt den.
    C

    SvarSlett
  3. Så mye fint du syr! Herlig sett:)

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!