lørdag 2. juni 2012

Bursdagsgave x2

Jeg og gutta ble forrige helg invitert i bursdagsselskap i dag, så da måtte jeg hive meg rundt og sy noe til de kule gutta. Et søskenpar som nå blir 2 og 4 år var de som skulle få gave. Siden det har vært så varmt her en kort stund ble det naturlig å sy t-skjorte og shorts kjente jeg. Ikke sikkert vi får så godt vær igjen men håper på det. Og jeg digger jo dette monstertruck stoffet til gutter så det måtte bare bli det, samt siste rest fra Mylly på Bambusfrotte. Men det har jeg bestilt påfyll av nå. Bestilte det forøvrig på onsdag og det kom i postkassen i dag, fra Finland (!).
T-Skjorte:
Str: 92 og 104
Stoff: Jersey fra sydilla.no, ribb fra Skipper Stoffer

Shorts:
Str: 92 og 104
Stoff: Bambusfrotte fra Myllymuksut, ribb fra Stoff&Stil og Skipper Stoffer.






Håper alle har en flott helg!


 post signature

3 kommentarer:

  1. Knallfine. Litt av noen gaver du gir :)

    SvarSlett
  2. Så flotte sett! Heldige gutar som fekk desse:-) Må berre høyre korleis du gjer nede ved kanten. Du bruker kanskje coverlock?

    SvarSlett
  3. Hei,)
    Ny blogg for meg;) Å så mye fint;)


    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!