fredag 28. desember 2012

Årets eneste julegave

Jeg har bare laget en julegave dette året, det ble til en liten søt jente. Jeg laget genser og bukse som er myk og god til å ha i barnehage for eksempel. Samtidig fikk jeg testet ut de nye mønsterene jeg har tegnet selv. Litt prøving og feiling underveis ble det jo.
Genser:
Stoff: Bambus fra Myllymuksut, ribb fra Skipperstoffer.dk
Str: 98
Mønster: Svinsegenser ala InaPina v1

Bukse
Stoff: Bambusfrotte fra Myllymuksut, ribb fra Skipperstoffer.dk
Str: 98
Mønster: Svinsebukse ala InaPina v2


Håper alle har hatt en fin julefeiring.

Snakkes snart, jeg har allerede en kjole som ligger klar til publisering.

C

2 kommentarer:

  1. Takk for besøkte på sybloggen min :))
    Du lager mye fint du ogå ser jeg, kjekt å være flere på blogg med de samme interessene !

    SvarSlett
  2. Kjempefint sett, tenker mottakeren blei veldig fornøyd !! Mor

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!