mandag 24. mars 2014

Enda en barnehagebukse

Minstemann hadde enda en genser som det manglet bukse til. Jeg liker best sett til barnehagebruk det er enklest for alle. Så da måtte det en ny bukse til for å få sett til denne genseren. Jeg ønsket i utgangspunktet mørkebå ribb både nederst på beina og i livet, men den ribben jeg hadde viste seg å være uten nok stretch til det. Når jeg dro hardt i den så gikk den ikke tilbake til sin opprinnelige form men ble slaskete og stygg. Lurer veldig på hvor jeg har kjøpt den ribben for den var ikke god. Nå må jeg ut å handle meg ny mørkeblå ribb. Derfor måtte jeg ta hvit ribb i livet.


Bukse:
Mønster: Svinsebukse InaPina v2
Str: 104/110
Stoff: Stetch Chenille fra Stoff & stil, ribb og jersey i lommene fra lillestoff.de.


Ha en strålende dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!