torsdag 28. oktober 2010

De to siste buksene er ferdige!

Nå er også de to siste buksene ferdige. Den ene er allerede tatt i bruk og.
Bukse nr 1:
Modell: Knytebukse
Stoff: Babycord og bomull fra Textart og ribb fra S&S
Str: 74

Bukse nr 2
Modell: Knytebukse
Stoff: Babycord fra Textart og velour og ribb fra S&S
Str 80/86




Nå lurer jeg veldig på hva jeg skal sy. Har veldig mange planer men har av og til litt vanskelig for å sette dem ut i livet. Håper jeg tørr å prøve meg på en body.

Ønsker alle en riktig fin torsdagskveld!



post signature

2 kommentarer:

  1. Jammen mange fine bukser du har sydd! Er stolte av deg og det du får til!
    Venter snart på et skjørt...:)

    SvarSlett
  2. Så mye pent du syr! Blir helt misunnelig her jeg sitter. Håpe sygleden kommer til meg også. Ville sydd anorakker, joggebukser kjoler og mye annet...men nå orker jeg ikke.

    Kjekt du vil vøre med på lotteriet mitt! ;)

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!