fredag 28. januar 2011

Kjole til meg selv.

Denne kjolen har jeg tenkt og knakt på lenge. Har liksom ikke helt funnet ut hvordan jeg ville ha den. Men så kom jeg over ei som hadde brukt knapper på en fin måte og ville gjøre noe lignende. Det passet godt på denne kjolen for jeg hadde knapper som passet til den. Og det er så deilig å ha fleece kjole på jobb om dagen nå.
Stoff: Fleece fra sydilla.no og S&S. Bomull til applikasjon fra S&S
Båndet er fra sydilla.no
Knappene er vel stort sett fra Textart.no






Ønsker alle mine leser en flott kveld!



post signature

4 kommentarer:

  1. Så flott det ble med de knappene!!
    En skikkelig gladkjole det der :)

    SvarSlett
  2. Den var kjempefiin, du e så flink, genialt med å bruke knappene sånn!!:) Klem på du

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!