søndag 20. februar 2011

Nytt sett ferdig i dag.

Dette er til en liten gutt som blir 1 år om ikke så lenge. Jeg trengte en stund før jeg klarte å kombinere farger til dette settet. Tok utgangspunkt i hovedstoffet på genseren for å finne resten. Selv om jeg har litt utvalg i stoff så mangler jeg alltid noen farger. Når jeg først fikk den chambreyen i hus var det virkelig ikke slik jeg hadde tenkt, men når jeg nå fikk laget et plagg i det var det ikke så verst. Tror dette kommer til å bli et bra sommersett.
Genser:
Stoff: Grønn jersey med kjøretøy fra Cetho, ribb som er jersey fra Cetho den og.
Str: ca 86
Bukse:
Stoff: Mørk marine bomulls chambrey fra S&S og ribb er samme som genser. Applikasjon i hvit interlock fra Cetho.
Str: 86,




PS. Finn en feil....

Ha en strålende søndagskveld!

post signature

3 kommentarer:

  1. Så fint sett du har sydd. Jeg har også alltid noe jeg søler jeg mangler. HAr stor stoffsamling, men mangler basisstoffene, så når jeg skal sy noe, prøver jeg å sette sammen farger, så innser jeg at jeg ikke har de fargene jeg vil....så havner jeg tilbake i sofaen! Hehe

    SvarSlett
  2. Så fint det settet blei ! Fine kombinasjoner av stoff og farger.
    Tenker gutten blir glad for det!
    Har sett det "live"

    Lykke til videre med syinga !!

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!