mandag 21. mars 2011

Singoalla til søskensett

I kveld ble min første singoalla ferdig, den var ganske kjekk å sy utenom at jeg gjorde en mega stor tabbe. Jeg klarte nemlig å sy på lommene på ryggen, så da måtte det en nødløsning til. Nødløsningen ble å klippe av lenger oppe og bytte foran og bak for så å sette på en blonde i skjøten. Jeg synes det ble ganske bra med den blonden så noe godt kom det ut av tabben min. Denne skal til samme familie som skal få settet jeg lagde for en måned siden. Se her.
Stoff: Mørk marine bomulls chambrey fra S&S, lilla jersey med kjøretøy fra Cetho, hvit ribb fra S&S og blonde fra S&S.
Str:104/4 år
Ønsker alle en fortsatt god uke. :)

 Hej hej

post signature

3 kommentarer:

  1. Den ble jo kjempefin og bra med blonden som "fikset" feilen. Fint stoff og farger!

    IJ

    SvarSlett
  2. Det er en feil som jeg glatt kunne gjort. Syr feil hele tiden....et stort vimsehode!
    grattis med 29 åring i hus :)

    SvarSlett
  3. Men det jeg skulle skrive var jo at jeg synes du løste feilen utmerket, og kjolen ble utrolig pen!

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!