torsdag 7. juli 2011

Barselgave gitt bort

Endelig kom den lille jenta som skulle få dette settet. Jeg ville ikke legge det ut før mottaken hadde fått det siden jeg vet hun er innom bloggen min her av og til. Men nå kom hun så må kan jeg vise det her og. Og for ei herlig liten jente som fikk dette, jeg fikk komme inn å se henne når hun var 1 dag gammel!
Body:
Stoff: Stripete interlock fra Sydilla.no, kanting er ribb fra Stoff&Stil
Str: 68
Bukse
Stoff: Velour og ribb fra S&S, bomull i lommene fra textart.no
Str: 68


Nå holder jeg på med to sett til gutta mine av et stoff som har blitt liggende alt for lenge!

Ønsker alle en riktig god kveld!

post signature

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott sett du har laga til oss, Christine. Tusen takk! Du er veldig flink!

    SvarSlett
  2. Nydelig sett! Ikke rart mottager er fornøyd :D

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!