søndag 10. juli 2011

Reservesett til stelleveska

Det er hender når vi er ute på noe at gutta klarer å søle seg til slik at vi trenger å skrifte klær på dem. Derfor synes jeg det var greit å bruke et stoff som hadde blitt liggende lenge til dette. Sydde dem litt smale i fasongen og i jersey slik at det skal ta minst mulig plass. Har og laget god ribb både på føtter, armer og i livet slik at de skal holde noen str. De er allerede godt plassert i veska min klar til å ta med.
Genser og bukser
Str: 92 og 104
Stoff: Jersey og ribb fra Stoff og Stil
De ser kanskje mest ut som pyamaser men det får så være.

Jeg har begynt på en kjole til meg selv nå. Den er ferdig klippet og skal sys sammen snart.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!