onsdag 14. september 2011

Masseproduksjon av capri shortser

Her er masseproduksjonen min som jeg nevnte tidligere.
Capri shorts:
Str: 80-92-98-104
Stoff: Bomull og ribb fra Stoff og Stil
Mønster: tegnet helt selv.
Her mener jeg at minsten har på seg en i str 92. Han er egentlig en str 86 nå. Men som dere ser så går denne og greit.
Kommer nok til å beholde en grønn i str 92 og i str 104 til gutta mine til neste sommer. Men resten kan selges for 75 kr pr stk.

Grønn str 92 - Egen
Grønn str 104 - Egen
Rød str  92 - Solgt
Lilla str 92 - Solgt
Rød str 80 - Solgt

post signature

7 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne kjøpe 2 grønne....i str 104 og 110 :P
    Du syr glatt en til?? hehehe
    Rå tøffe :))

    Hilsen Ranni-Rannveig:)

    SvarSlett
  2. Hei Ranni. Så kjekt at du likte dem. Jeg tror dessverre ikke det er nok stoff igjen til en i st 110. Og den grønne i st 104 vil jeg som skrevet beholde selv. Beklager!
    C

    SvarSlett
  3. Heihei! Det var jo knallbra! Du tek deg altfor lite betalt syns eg. Det går jo tid å lage desse... Eg vil bestille ei rød. Litt usikker på str. 86 eller 92? Ho vert jo 2 neste sommer, men er ikkje av den store sorten....

    SvarSlett
  4. Hehe. Eg såg no at det ikkje var 86. Då trur eg at eg vil ha str 92:-) Eg har jo framleis mønsteret ditt. Venter ei stor bestillig frå stoff og stil no i veka, så då får eg endeleg klypt opp stoff:-)

    SvarSlett
  5. Boho: Jeg legger av str 92 til deg. Er ikke så alt for stor forskjell på størrelsene så jeg tror det går greit til vesla. Ingen hast med mønsteret.
    C

    SvarSlett
  6. Superfine, både type, farge og mønster! Flink du er!!

    SvarSlett
  7. Disse va jo fantastisk kule, bestiller til neste sommer!! :D

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!