tirsdag 20. september 2011

Ullkjole til meg selv

Nå når det blir kaldere ute liker jeg godt å ha ull på meg. Ull er varmt og godt for en frysepinne som meg. Dette stoffet er 80 % ull og kjennes veldig godt. Jeg er spent på å se om det nupper, håper virkelig at det ikke gjør det.
Kjole:
Stoff: Ull interlock fra Sydilla.no
Mønster: Klinkekult kjolen fra boka Made By Me. Jeg har bare laget en annen størrelse enn dem som er i boka.





Ønsker alle en riktig god kveld i høstmørket.

post signature

5 kommentarer:

  1. Flott ullkjole, så nydelig farge også. Det er godt med ull nå som høstværet river i kroppen. Jeg er også en frysepinne!!

    SvarSlett
  2. Kjempefin kjole!Den vert nok god ja:-)

    SvarSlett
  3. Flott kjole, og så greit at den er i ull da :-)
    Fin søndag til deg :-)

    SvarSlett
  4. Så hyggelig at du ville være med på give awayen min:)

    Utrolig flott ullkjole du har laget, kan tenke meg den blir god når kulda setter inn ja:)

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!