fredag 30. september 2011

Puter blir til.

Når Stoff og Stil sin høstkatalog kom i posten fikk jeg plutselig lyst til å sy puter. Det var jo så fint i katalogen, jeg bestilte flere forskjellige stoffer for å få en liten samling puter. Men så kom pakken og stoffene ble vasket og brettet i hylla. Der ble de bare liggende, hvor var motivasjonen min? Så i går kveld kom den plutselig tilbake, kanskje sammen med høstmøket. Hva er vel bedre enn å slenge seg ned i sofaen med masse puter. Foreløpig har det blitt tre puter, en i går og to i kveld.
Stoff: Diverse fra Stoff og Stil
Str: 50x50 og 40x60
 Jeg ser at det ikke er så lett å se denne i den grå sofaen vår.
Jeg er spent på små-gutta sin reaksjon på den siste.
 
Må nok bli noen flere puter kjenner jeg.

Ønsker alle en riktig flott helg, nyt sommervarmen mens vi har den!

post signature

3 kommentarer:

  1. Kjempefine puter !!! mor

    SvarSlett
  2. Kossen reagerte guttene? :D Den øverste puten var knallfin!

    SvarSlett
  3. Tonje: Minsten synes den var veldig spennende mens han andre brydde seg ikke.. :)

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!