søndag 2. oktober 2011

Akutt putedilla

I går kveld ble det to nye puter og i dag ble det enda to til puter. Siden jeg ikke lager de så avanserte så går det rimelig kjapt å lage de. Som åpning har jeg glidelås i en av sidene, det funker som gull. Og nå har jeg bare litt rester igjen som skal bli til to til puter, men de mangler jeg innerputer til foreløpig.
Stoff: Diverse fra Stoff og Stil
Str: 40x60 og ca 50x50. De er spesialtilpasset innerputene.
Denne måtte på gulvet for å få frem pompombåndet rundt.
Den bakerste viste jeg i forrige innlegg men de andre to hører til i samme stoffserie.

Nå tror jeg at jeg må ha nye gardiner..... :)

I morgen er det ny uke og nye muligheter, ønsker alle en fin uke!


post signature

3 kommentarer:

  1. Wow, så fine puter!! :) Du e kjempeflink!:)

    SvarSlett
  2. Så kjekt med nye puter! Dei var kjempefine. Eg har sjølv kjøpt uglestoffet, og skal prøva meg på ei pute tenkte eg. Eg syns stoffet var litt tynt, fora du puta med noko?

    SvarSlett
  3. Boho: Jeg og synes stoffet var tynt men brukte likevel ikke noe ekstra. Synes det går helt greit nå uten.

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!