søndag 9. oktober 2011

Bukse i pakkeleken

For noen helger siden var jeg på en fest der vi hadde pakkelek. Den ene pakken jeg hadde med var gavekort på enten en lue eller en bukse. Hun som fikk pakken valgte seg en bukse. Og etter ønske skulle den være unisex med farger som brun, grønn, gul eller turkis. Litt vanskelig var det for jeg har ikke så mye unisex stoff så jeg håper denne er unisex nok.
Stoff: Velour og ribb fra S&S og interlock i lommene fra Cetho.
Str: 92/98

Kan denne brukes både av jenter og gutter?

Ønsker dere en riktig god ny uke som starter i morgen. :)


post signature

4 kommentarer:

  1. Det var en kjempefin og kan brukes av både gutter og jenter! Brunt er en flott farge. mor

    SvarSlett
  2. Ja, kan trygt brukes til både jente og gutt! Kjempefin! :)

    SvarSlett
  3. Den passar til begge kjønn ja. Tenkte å sy ei brun bukse til snella mi. Så greitt at det passar til mykje! Du er så flink å laga lommer. Må lære meg det:-)

    SvarSlett
  4. Eg syns og at buksa passer til både gutter og jente!

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!