torsdag 13. oktober 2011

Genser hvor mye gikk galt

Dette stoffet har jeg gledet meg til å sy av, men siden jeg ikke hadde så mye så har det ligget på vent. Ligget på vent ganske lenge, faktisk så lenge at det ikke var bredt nok til en genser i str104. Det var det første som gikk galt. Men det tenkte jeg at jeg kunne fikse med å ha litt bredere ribb nede. Det var da det andre som gikk galt skjedde, da klarte jeg nemlig å klippe ribben for kort. Slik at jeg måtte sy det dobbelt ikke brette det dobbelt som jeg vanligvis gjør. Det tredje som gikk galt var at genseren var for vid i armhullene når jeg skulle sy på armene. Så da tok vi en spansk en der og. Så gikk det resten normalt for seg. Nå forstår dere kanskje hvorfor jeg ikke syr på bestilling. Det hadde blitt mange plagg å sy før jeg kunne ta betalt for det :)
Genser
Stoff: Interlock fra Cetho, ribb fra Skipperstoffer
Str: 104




Den skal være til denne buksa som jeg har laget for en god stund siden:

I morgen er det helg, ønsker alle en riktig god helg da! :)


post signature

2 kommentarer:

  1. Du er så utrolig produktiv! Jammen mye fint hær inne!

    SvarSlett
  2. Så gildt at du er med i blogglotteriet mitt. Eg måtte le litt då eg las dette. Kjenner meg igjen. Genseren såg bra ut til slutt då:-)

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!