søndag 16. oktober 2011

Bukse til storebror

Jeg har tidligere laget noen gensere som var tenkt til to knytebukse, men knytebukser er veldig upraktisk når en er liten og skal gå på do selv. Så da ble knytebuksene pakket bort og nye bukser måtte syes. Dere har sett den andre jeg laget forleden dag. Og i dag kommer en ny og den siste for en stund. Han har forresten og beveget seg over i str 104, såvidt det er.
Svinsebukse
Stoff: Velour fra S&S, ribb i sidene fra S&S, Ribb oppe og nede fra skipperstoffer.dk og interlock fra Cetho
Str: 104
Denne buksa skal være til denne genseren

Fikk en kommentar fra eieren av ugle genseren jeg laget i sist uke:
" Jeg liker ikke at uglene sitter i tre, jeg vil ha genser med bare ugler".
Jeg prøvde som best å forklare at det ikke var lett å gjøre noe med trykket på genseren.

I kveld ble og en damebukse ferdig, men siden jeg vet at mottakeren leser bloggen min så legger jeg innlegget på tidsstyring til en annen dag. Så får hun være litt nyskjerrig hvis hun leser her før hun får buksa.

I morgen starter en ny uke og nye muligheter. Grip muligheten! :)

post signature

1 kommentar:

  1. Lurer på om det er meg den damebuksa er til ??

    Jeg venter i spenning....

    mor

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!