onsdag 19. oktober 2011

Damebukse i posete stil





Denne buksa er blitt gitt bort som takk for gave. Mottakeren fikk selv bestemme hva hun ville ha, helt fritt. Siden hun tidligere har fått kjole så ville hun ha bukse denne gangen. Jeg laget en til meg selv på sensommeren og hun ville ha en lik bare i andre farger. Å sy vaffelsøm er ikke det kjekkeste jeg gjør, det er nemlig litt vanskelig å få til. Skulle gjerne lært hvordan man egentlig skal gjøre det, kanskje det blir litt lettere da.
Bukse:
Stoff: Babycord fra Stoff&Stil, Trykt bomull fra Textart og ribb fra Skipperstoffer.dk
Str: S
Jeg ser at lommene kunne vært litt større, det får jeg huske på til neste gang.

post signature

1 kommentar:

  1. Mottakeren av denne buksen blei svært fornøyd med den !!

    Passet perfekt

    mor

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!