fredag 20. januar 2012

Barselgave

Her er mitt tomåneders store ergelse. Kantingen på denne bodyen og knytebuksen har ikke fristet i det hele tatt. Men i går kveld og kvelden før måtte jeg bare sette meg ned og få det ut av verden. Og det gikk heldigvis bedre enn jeg fryktet. Dette settet er klar til å gi i barselgave nå. Bodyen er i herlig bambus fra Myllymuksut, den er bare det mykeste.
Body:
Str: 74
Stoff: Bambus fra Myllymuksut og ribb fra Stoff&Stil.
Mønster: Heilt Spesiell

Knytebukse:
Str: 74
Stoff: Velour og ribb fra Stoff og Stil og bomull fra Textart mener jeg det var.
Mønster: Eget






Nå tror jeg det må bli ett til barselsett, denne gangen til en gutt. Greit å ha et av hver klar.

Ønsker alle en riktig god helg!


post signature

2 kommentarer:

  1. Å, så nydelig! Den bodyen så veldig god ut!

    SvarSlett
  2. Heldige dei som får barselgave frå deg ;-)
    Marie

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!