fredag 30. mars 2012

Genser og bukse

Med en gang jeg så dette monstertruck stoffet skulle trykkes visste jeg at jeg måtte ha det. Det stripete stoffet kjøpte jeg ved en ren tilfeldighet fordi jeg skulle ha noe annet fra Myllymuksut og måtte jo fylle handlekurven til 200 kr som er tollgrensen. Så da ble dette stoffet med, og det angrer jeg ikke på nå nei.
Genser:
Str: 110
Stoff: Monstertruck jersey fra sydilla.no, stripete jersey fra Myllymuksut og ribb fra Cetho.

Bukse:
Str: 104/110
Stoff: Bambus frotte fra Myllymuksut og ribb fra Cetho. Jeg angrer hver gang jeg bruker denne ribben i livet på buksene fordi den ikke er så stødig som andre.







Med ønsker om en fantastisk flott dag.


post signature

2 kommentarer:

  1. Du har jammen vært produktiv den siste tida ! Kjempefine sett og luer. Hilsen mormor til guttene dine

    SvarSlett
  2. Kjempefint sett.
    Så kjedelig å ligge syk i påsken da. Forstår at det har vært en del sykdom i påsken. Hos oss var det en som låg hele påsken med influensa. Ikke kjekt.
    Håper på god bedring hos dere og lykke til med hverdagen :)

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!