mandag 9. april 2012

T-skjorte og shorts

Den eldste gutten min hadde seg en runde i hyllen min med stoff her om dagen og fant et han hadde veldig lyst at jeg skulle sy noe av. Settavhengig som jeg er måtte jeg jo lage både underdel og overdel til han. Så da ble det shorts i det utvalgte stoffet og en enkel t-skjorte til. Neste gang skal jeg huske på å smale inn t-skjorten litt for den ble litt vid.
T-Skjorte
Stoff: interlock fra Cetho, ribb fra S&S og bomull fra Textart.
Str: 110

Capri shorts ala InaPina
Mønster: eget
Stoff: bomull fra Textart og ribb fra S&S.
Str: 104/110


Blir nok en stund til settet kan brukes utendørs, men nå er det klart.

Håper alle har hatt en fin påske, jeg kan drepe den stemningen med å si at vi ikke har hatt det. Halve familien har ligget syk HELE påsken med streptokokker i halsen og derfor tur til legevakten hvor vi fikk pencillinkur. Takk og pris for pencillinkur sier bare jeg. Den gjorde virkelig underverker.

C

post signature

1 kommentar:

  1. Hei på du, du er jo et natur talent, klærne du syr er jo rå flotte.
    Legger meg til som følger å skal spre ordet om bloggen din.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!