onsdag 20. juni 2012

3 pannebånd

Største ble igjen invitert i barnehagebursdag til en gutt på avdelingen hans, og jeg har bestemt meg for å sy et pannebånd første gang han er i selskap hos de i barnehagen. Søren at jeg ikke kom på det første gang han var i selskap i januar, men jeg får ta det igjen hvis han blir invitert der neste år. At jeg lager pannebånd første gang han blir invitert er jo fordi det kanskje blir litt kjedelig hvis de får det hver gang. Kanskje jeg må finne på noe nytt neste gang. Siden det er en barnehagebursdag og vi kjøper en ting utenom så blir det ikke store tingen jeg syr da.

Først sydde jeg et i jungel jersey men så fikk jeg melding om at han likte ting med hjul så da måtte det jo bli et med monstertruck. Så sydde jeg heller bare et til slik at guttene mine fikk hver sitt pannebånd. Det er jo så fort gjort å sy dem.

Pannebånd:
Str: 3-5 år
Stoff: Jungel jersey fra Tiljamid (tror jeg) og monstertruck jersey fra Sydilla.
Mønster: Eget






Siden det er så sent på kvelden ønsker jeg en fin torsdag i morgen. Vi skal på lekeland, det blir kjekt.



post signature

4 kommentarer:

  1. Finfine pannebånd! KJempelure gaver dette.
    Jeg bruker mønsteret i boka Sikk sakk Av May B Langhelle!

    SvarSlett
  2. Flotte panneband. Har lenge tenkt på at eg skal prøva meg på det. Har gått ein del i huer her i det siste! Lur gave å gi:-) God helg!

    SvarSlett
  3. Flotte pannebånd. Utrolig kjekt å følge med på alt det fine du lager. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  4. Stilige pannebånd! Mange fine ting du syr :)

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!