tirsdag 26. juni 2012

I pannebåndmodus

Siden det var så kjekt å lage pannebånd laget jeg like gjerne to til. Jeg er alltid så redd for at hodeplaggene skal bli for store slik at de ikke sitter godt på, synes det er veldig vanskelig å få de perfekt. Derfor blir de ofte litt i trangeste laget, det ble disse og. Men de får bruke de en stund nå så kan jeg heller lage nye, det er jo gjort i en fei.

Pannebånd:
Str: 2 år og 4 år
Stoff: Stjernejersey fra Stoff&Stil
Mønster: eget





Med ønsker om en fin tirsdagskveld.


post signature

5 kommentarer:

  1. Kjempefine! Håper stoff og stil har mer av det stjernestoffet, jeg skal handle der neste uke!!! Har du overlock maskin? Jeg sydde også nettopp et pannebånd og noen luer men holder på å klikke av at maskinen min syr så dårlig i stretch. Alle sømmen blir humpete. Overlockmaskin neste!

    SvarSlett
  2. Fine pannebånd. Det er så fint med stjerner.
    Den epleskrelleren er gangke genial synes jeg. :)

    SvarSlett
  3. Så mye fint du lager. Bloggen din vil jeg gjere følge videre :)

    God helg til deg!

    klem

    SvarSlett
  4. WOW!!! Så masse fint du syr og lager!!!
    Må være gøy å være så flink og kreativ!!

    Klem Anette

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!