tirsdag 3. juli 2012

Ny genser til minsten

Største gutten min har et sett med monstertruck genser i lime og blå og tilhørende blå bukse. Nå var buksen blitt for kort så da kunne minsten overta den men måtte ha ny genser til. Største skal få ny bukse til genseren som fremdeles er passelig. Fargene matcher ikke så bra som jeg skulle ønske de gjorde men jeg gikk for det likevel. Liker så godt dette dinosaurstoffet men nå var det siste rest, eller det blir to til pannebånd av restene.
Genser
Stoff: Jurassic jersey, ribb fra sydilla
Str: 98




Det er forresten dette settet jeg snakker om:
 Ribben er i det minste den samme så den matcher. Så får vi se når han får det på seg om det blir bra da.

Med ønsker om en fortsatt fin kveld.

C

post signature

1 kommentar:

  1. Herlighet så flink du er :-) tror jeg må ta meg et sykurs. Takk for inspirasjon!

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!