lørdag 14. juli 2012

Lue med feer

Denne luen måtte eieren selv ta bilde av da jeg i all min iver faktisk glemte det. Var en liten frøken som trengte en lue til dressen sin som er lilla. Da fant jeg frem de to stoffene jeg har i lilla og moren valgte dette stoffet. Lue er jo fort gjort å sy så jeg sydde den samme kvelden og leverte den dagen etterpå siden vi nesten skulle den veien likevel.
Lue:
Str: 1 år
Stoff: Jersey med feer fra Sydilla.no
Mønster: Fra Fargebarn 

Ha en fortsatt kjekk helg.

post signature

4 kommentarer:

  1. Denne va det noge kjent med ;) Kule hua ;) Margrethe

    SvarSlett
  2. Så koselig med hilsen fra deg:)
    Likte så utrolig godt stjernepannebandet du har laget.Skulle ønske jeg kunne sy;)

    SvarSlett
  3. Så mye fint du lager;-))

    SvarSlett
  4. Stilig, tar du i mot pannebånd-bestilling i dette stoffet? Før den 21.sept? Eller ei jente-lue? Hun blir 6år.

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!