fredag 27. juli 2012

Kjole til primærkontakten i barnehagen

Denne kjolen har jeg laget til primærkontakten til minsten i barnehagen siden han skal skifte avdeling. Vi har hatt samme dame på begge to og har satt stor pris på henne. I fjor sydde jeg en veske til henne når største byttet avdeling, og dette året ville jeg sy en kjole som passet til vesken. Størrelse er alltid vanskelig så jeg har tatt en sjangse men jeg kan jo bare fikse på den hvis den ikke skulle passe nå. Så håper jeg hun blir fornøyd med den.
Kjole
Stoff: Stretch chenille og bomull fra Stoff og Stil.

Ønsker dere lesere en riktig god helg!

post signature

2 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Så utrolig mye fint du lager;)Så snill du er som lager kjole til barnehagekontakten;)))) Ble så glad for at du legger ut hvor stoffene er kjøpt;)

    Følger deg videre;)

    God søndagsklem fra Ann-M.

    SvarSlett
  2. Kjempefin kjole , tenker at hun blir veldig fornøyd !! mor

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!