onsdag 3. oktober 2012

Genser

Når bukse og genser ikke er helt samme str og genseren er passelig enda arvere lillebror buksa og mor syr ny genser til han. Storebror må jo og få ny bukse som passer til genseren som er neste prosjekt. Siden han største liker så godt genseren som hørte til buksa så tenkte jeg at jeg heller kunne lage en ny genser til buksa som var blit for kort. Første problemet var jo at jeg ikke har mer igjen av traktor frotte fra Metsola det var kjedelig. Men man får ta det man haver, gikk i hylla min for å se om det var noe som kunne matche litt ihvertfall. Valget falt på fordon stoffet og med ribb som passet traktorstoffet på buksa.
Genser:
Str: 98
Stoff: Jersey med kjøretøy fra Mjukatyger.se, ribb fra Cetho.

 Så får vi håpe mottakeren godtar miksen min.

Med ønsker om en strålende dag.

 post signature

2 kommentarer:

  1. Den ble jo knalltøff jo, denne må jo poden bare like. Her får han jo både traktorer, gravemaskiner og andre kjøretøy:) Så fint det ble med den grønne ribben til det brune:)

    SvarSlett
  2. Knallfint sett! Hehe nei det er sjelden barnas ønsker samsvarer med våres, men litt påvirkning må være lov :)

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!