søndag 27. oktober 2013

Barselgave

Endelige kom vi oss avgårde på dette barselbesøket, barselbesøk var vel å ta litt hardt i når gutten er 1 år om en måned. Litt sent ute ja. Ønsket var klær i str 86, og det ble det da selvfølgelig. Jeg kjøpte meg boken til Heilt Spesiell og Jubel for en liten studn siden og har hatt planer om å sy noe fra den for å teste ut mønsterene. De fikk jeg testet ut denne gangen både med genseren og buksa.

Genser:
Str: 86
Mønster: Heilt Spesiell og Jubel
Stoff: Jersey fra Lillestoff og ribb fra Stoff og Stil


Bukse
Str: 86
Mønster: Heilt Spesiell og Jubel
Stoff: Frotte fra Myllymuksut, ribb fra Stoff og Sil og jersey fra Lillestoff.

Ha en fortsatt fin søndagskveld.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!