søndag 8. desember 2013

Et til sett i ull

Jeg har laget et til sett i den herlige ullfleecen fra Janus. Jeg kjøpte 1,5 meter og klarte å få begge disse settene ut av det. Jeg måtte jukse litt på baksiden av genseren her med å ha den i to deler og sy sammen på midten. Altså to sett, ett i str 116/122 hvor genseren har hette og ett i str 104. Siden minstemann ikke tåler så godt ull har jeg valgt å bruke ribb i bomull der klærne kan treffe huden. Dette ser ut til å fungere. Det er ikke optimalt da ull og bomull bør vaskes på forskjellige program.

Genser:
Str: 104
Mønster: Blomstrete genser fra Heilt Spesiell og Jubel
Stoff: mørkeblå og lysegrå Ullfleece fra Janus, ribb fra sydilla

Foran:
 Baksiden:

Bukse:
Str: 104
Mønster: Svinsebukse ala InaPina v2
Stoff:  mørkeblå og lysegrå Ullfleece fra Janus, ribb fra sydilla



Ha en flott søndag dere. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!