tirsdag 17. desember 2013

Ullsett nr 3 er ferdig

Heisann.

Nå er et nytt ullsett ferdig, jeg hadde ikke mer igjen av ullfleecen fra de to forrige men jeg hadde og kjøpt mørkeblå ullfrotte. Den er litt tynnere men virker god den og. Mottakeren ønsket den lik den forrige jeg lagte så da prøvde jeg på det. Jeg kunne ikke bruke ullribben i livet på buksa siden den er litt for slapp til det. Jeg måtte derfor sy i strikk slik som på den første ullbuksa jeg laget.

Genser:
Str: 92
Mønster: Blomstrete genser i Heilt Spesiell og Jubel boka
Stoff: Ullfrotte og ullribb fra Janus


Bukse:
Str: 92
Møsnter: Svinsebukse Ala InaPina v2
Stoff: Ullfrotte, ullribb og litt ullfleecei lommene fra Janus.



Neste ut er nissedrakt til nissefesten i barnehagen.

Ha en nydelig kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!